Po podpisaniu umowy z naszym biurem w zakresie obsługi księgowej i płacowej obowiązki klienta w zakresie rozliczeń ZUS i Urzędu Skarbowego ograniczają się tylko do następujących czynności:
- prowadzenie we własnym zakresie ewidencji sprzedaży, a firmy prowadzące pełną księgowość - raportu kasowego,
- zatwierdzanie formalne i merytoryczne dokumentów przez upoważnione osoby,
- segregacji dokumentów według ich rodzajów (np. faktury sprzedaży, raporty kasowe wyciągi bankowe, itp),
- bieżące informowanie biura o zdarzeniach mających, lub mogących mieć wpływ na zobowiązania podatkowe.
Biuro prowadzi wszystkie zapisy w księgach podatkowych, sporządza wymagane przepisami rejestry, ewidencje i wydruki. Na ich podstawie sporządzamy wymagane prawem deklaracje i sprawozdania, które w ustawowych terminach dostarczamy do odpowiednich urzędów.
Wielkości zobowiązań podatkowych wyliczonych na podstawie prowadzonych ksiąg oraz składek ZUS, zostają umieszczane na stronie www biura, do której każdy klient posiada niepowtarzalny nick i hasło gdzie może w dowolnym dla siebie czasie i miejscu sprawdzić wielkość tych płatności.